May 14

[PL] Uruchamiamy projekt re:infoShare. I bardzo liczymy na Twoją opinię!

Zaczynaliśmy w 2007 roku, kiedy zespół liczył tylko cztery osoby, a uczestników pierwszego wydarzenia było 200. Dziś jesteśmy największą konferencją technologiczną w Europie Środkowo-Wschodniej. W infoShare 2017 udział wzięło 5500 uczestników. W tym roku spodziewamy się 7000. Nasza konferencja skupia deweloperów, marketerów, startupy oraz inwestorów i przedstawicieli biznesu. Naszą misją jest szerzenie wiedzy o nowych technologiach. Dziś wkraczamy w nowy etap. Chcemy z Waszym udziałem przejść przez proces odświeżania naszej marki.

May 14, added by infoShare

Idzie nowe…
Rebranding to dziś nie tylko zmiana logotypu. To inspirujący i kreatywny proces, którego celem jest przybliżyć obszar działalności firmy, zaangażować odbiorców w tworzenie produktu oraz zachęcać do kontaktu tych, którzy utożsamiają się z wartościami marki i są jej naturalnymi ambasadorami. 
Celem naszych działań, które rozpoczynamy dzisiaj wraz z agencją Engram, jest m.in.: 
•    uspójnienie i całkowite odświeżenie naszej marki,
•    poznanie Waszej opinii o nas samych, 
•    udoskonalenie i dostosowanie infoShare do Waszych potrzeb,
•    komunikacyjne uporządkowanie aktywności i inicjatyw powstałych przez lata wokół infoShare,
•    stworzenie spójnej, wciągającej narracji, która będzie Was angażować.
 

Mówimy otwarcie 
Rebranding w infoShare przeprowadzamy otwarcie. To oznacza transparentność działań. Będziemy dzielić się z Wami wszystkimi informacjami oraz spostrzeżeniami, które pozyskamy w ramach całego procesu. Będzie on długotrwały, ale wierzcie nam – warto być cierpliwym, bo planujemy wiele zmian. Wszystkie z korzyścią dla Was. 
Podczas finalizowania kolejnych etapów i rozpoczynania następnych, weźmiemy pod uwagę Wasze opinie i spostrzeżenia. To dla nas niezwykle cenne, ponieważ potrzebujemy towarzyszy tego procesu, aby mieć pewność, że zmierzamy we właściwym kierunku. By pozostawać z Wami w kontakcie zaprojektowaliśmy rozwiązania, które już dziś pozwolą Wam kreować infoShare.
 

Wyślij swoją odpowiedź
Oficjalnie uruchamiamy projekt zmian pod nazwą REINFOSHARE. RE- od czasów pierwszych wiadomości e-mail jest odpowiedzią i reakcją. To także dialog, który w dużej mierze we współczesnym świecie przebiega przy wsparciu nowych technologii. RE- to również pierwszy człon wyrazów złożonych, takich jak: znów, powtórnie, na nowo, które w naszym procesie nabierają symbolicznego znaczenia.
Proces rebrandingu to okazja do analiz i refleksji, które pomogą zredefiniować markę na nowo.  Dla nas REINFOSHARE, to:
•    zaangażowanie społeczności do wyrażenia opinii dotyczących konferencji,
•    skupienie uwagi na odbiorcach i ich potrzebach,
•    redefiniowane i odkrywanie na nowo marki.
 

Czas start! 
W praktyce będziemy działać zarówno online, jak i offline (w trakcie infoShare 2018). Prosimy o dużą czujność! Zwracajcie uwagę na elementy w przestrzeni AmberExpo, które będą utrzymane w charakterystycznej czarno-żółtej stylistyce. Jest ona tymczasowa i ma symbolizować mocny akcent oraz istotność procesu, który właśnie rozpoczynamy. Będzie on podzielony na cztery etapy.

Etap pierwszy. Jak nas widzicie?

Pierwszy etap pozwoli nam poznać bliżej otoczenie, w którym funkcjonujemy oraz Wasze oczekiwania. Zbadamy także nasze dotychczasowe działania komunikacyjne i podpatrzymy, co się dzieje na świecie. Elementem poznawania naszej marki będą także działania, które planujemy zorganizować już w trakcie najbliższej konferencji. Otóż w kilku miejscach w AmberExpo umieścimy tzw. REsponsynwe ściany. Za ich pomocą chcemy zaangażować Was do dyskusji o nas samych. 

Etap drugi. W jaki sposób powinniśmy prowadzić dialog?

Na drugim etapie przygotujemy kilka idei komunikacyjnych, w oparciu o które będziemy chcieli stworzyć nową tożsamość wizualną i werbalną naszej marki. Każda z nich będzie pewną tezą, którą poddamy pod otwartą dyskusję. Po zapoznaniu się w Waszym feedbackiem planujemy docelowo wybrać jedną platformę, która stanie się podstawą do projektowania. 

Etap trzeci. Zależy nam na Was. W jaki sposób pozyskać Waszą uwagę i zaangażowanie?

Trzecim etapem będzie przekładanie idei na język wizualny i werbalny marki. Również na tym etapie zaangażujemy Was w dyskusję przedstawiając kilka alternatywnych rozwiązań. Z doświadczenia wiemy, że wzbudzają one najgorętsze dyskusje, dlatego już dzisiaj razem z zespołem Engramu jesteśmy bardzo ciekawi Waszych reakcji. Spodziewamy się bardzo różnorodnych opinii. Wszystkie obiecujemy potraktować  bardzo poważnie. ​​​

Etap czwarty. Razem rozpoczniemy odliczanie

Finałem naszego procesu będzie etap, w którym wdrożymy w życie nowy kierunek i zaczniemy nabierać rozpędu. Chcemy, by zmiany były zauważalne podczas infoShare 2019. 

 

Towarzysze podróży
Razem z nami drogę do nowego wizerunku pokonuje agencja Engram. To zespół specjalistów - ekspertów strategicznych i kreatywnych designerów – o szerokich kompetencjach i różnorodnych doświadczeniach, których łączy ambicja współtworzenia wyjątkowych marek. 
 

Na koniec
Jeśli macie jakieś sugestie, pomysły czy pytania to zapraszamy do kontaktu. Na wasze komentarze czekamy pod adresem re@infoshare.pl 

LATEST NEWS

NEWSLETTER

HAVE ANY IDEA FOR CONTENT?

Contact the editorial team at:

reinfoshare@infoshare.pl