Speaker

Speakers list Speaker

Anna Mościcka

Anna Mościcka

Whites

Head of Marketing w Whites. Wraz ze swoim zespołem planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe​ Klientów. Dba również o wzrost agencji poprzez realizację skutecznych działań marketingowych.

Marketingiem internetowym zajmuje się od 8 lat, kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie​ oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl​. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte​.

Współzałożyciel School of New Media​ i prowadząca szkolenia z obszaru marketingu internetowego i mediów społecznościowych - m.in. w ramach szkoleń Sprawny.Marketing, pr ​ elegentka na licznych konferencjach - min. Kongres Online Marketing, Silesia Marketing Days, Social Media Convent (Brno, Czechy), Social Media Day Poland. W​ ykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym​ w Poznaniu

Past Presentations

90% klientów z polecenia, czyli dlaczego strategia marketingowa oparta na ludziach jest najskuteczniejsza

  15:00 - 15:30, 17th of May (Wednesday) 2017/ MARKETING STAGE